Polityka jakości

WOMP jest Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej świadczącym usługi z zakresu szeroko rozumianej ochrony zdrowia pracujących z terenu województwa świętokrzyskiego. Świadczenie usług na wysokim poziomie Ośrodek zapewnia dzięki przestrzeganiu przepisów prawa, postępowaniu zgodnie z dobrą praktyką lekarską oraz współpracując z podmiotami kreującymi politykę zdrowotną nad pracującymi, pacjentami i dostawcami. WOMP podnosi jakość swoich usług poprzez doskonalenie zawodowe kadry, rozwijanie i modernizowanie bazy diagnostyczno - terapeutycznej oraz ciągłe dostosowywanie działalności medycznej do zmieniających się potrzeb rynku. Ośrodek utrzymuje i stale doskonali wdrożony system zarządzania jakością oparty na normie PN EN - ISO 9001:2009.


Cele strategiczne

  • Umacnianie wiodącej pozycji Ośrodka w zakresie kompleksowej ochrony zdrowia pracujących w województwie świętokrzyskim.
  • Rozwiązywanie problemów zdrowotnych populacji pracujących poprzez realizowanie polityki promocji zdrowia.
  • Zapewnienie wysokiej jakości wykonywanych zadań.


W/w cele Ośrodek realizuje poprzez:

Ad. 1

  • bieżące dostosowywanie realizowanych zadań Ośrodka do obowiązujących przepisów prawa i zmieniających się potrzeb rynku
  • szkolenie lekarzy i pielęgniarek realizujących opiekę profilaktyczną nad pracującymi

Ad. 2

  • opracowywanie i wdrażanie programów promocji zdrowia adekwatnych do potrzeb populacji pracujących
  • podnoszenie poziomu świadomości pracodawców i pracowników w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia poprzez edukację prozdrowotną.

Ad. 3

  • ustawiczne doskonalenie zawodowe personelu WOMP
  • stosowanie nowoczesnego sprzętu diagnostycznego
  • zapewnienie i utrzymanie właściwej infrastruktury do realizacji zadań
  • monitorowanie i udoskonalanie wdrożonego systemu zarządzania jakością